تازه وارد!

خاطرات من


.:DЭᔕinG:. | .:ЭMᗩịL:.| .:PᖇofịlЭ:. | .:HoMЭ:.


سلام

من سحر هستم و این وبلاگ رو درست کردم تا خاطرات شخصی خودم رو توش بنویسم!

تا بعد ها بتونم بخونم و از اونا یاد کنم.

دوستتون دارم

فعلاً



نظرات شما عزیزان:

d
ساعت20:21---26 مهر 1390
salam az ashnaiTon khoshhalam

man Ye aghidde Daram Onam ine ke amad Khaterate Shakhsie Khodesho nabayad Bara Hamme baz Go konne

man WeblogeTo 2onbal Mikonam Omid Varam Chizaye JaleBi bara Goftan dashte Bashi
پاسخ: دوست گلم اول ممنون از اینکه اومدی و بیشتر ممنون که نظر دادی. اما خیالتون راحت مسائل خیلی خصوصیم رو نمینویسم. خوشحال میشم باهام باشی و خاطراتم رو دنبال کنی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
| سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,| 20:1|سحر|